الإعلامية خلود نادر تعلن شفائها من فيروس كورونا المستجد

0

كشفت الإعلامية خلود نادر عن شفائها من فيروس كورونا “كوفيد-19″، وذلك بعد15 يوم من إصابتها بفيروس كورونا، وأكدت عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي “فيس بوك”استعدادها للعودة لحياتها الطبيعية ووجهت رسالة شكر للطاقم الطبي الذي كان معها في رحلة علاجها قائلة: “الحمد لله أنا خفيت والحمد لله أتاكدت إنى أقدر أرجع لحياتي الطبيعية من جديد والحمد لله جت بسيطة..والحمد لله على نعمة ناسي وحبايبي اللي كانوا بيسألوا عني كل يوم ( من قلبهم) الحقيقة انا بشكر الفترة دي لأنها علمتني حاجات كتير قوي في حياتي يمكن كنت هتعلمها كمان عشر سنين.

خلود نادر تشكر الطاقم الطبي

وتابعت قائلة: “شكرا جيش مصر الأبيض اللي فعلا تعبانين قوي علشانا وأقل واجب إننا نشكرهم واخص بالشكر الأطباء الجميلة قلبا قبل ما يكونوا شاطرين كمان.. دكتور محمد قدري ودكتور إسلام الشواف يارب يكتر من امثالكم.

خلود نادر توجه نصيحة للجمهور

وطالبت المذيعة خلود نادر الجميع بالحفاظ على أنفسهم قائلة:”خلوا بالكم من نفسكم ومن صحتكم ومن الناس اللي بتحبوها وبيحبوكم عشان دول أحلى وأكبر نعم في حياتنا..واحمد ربنا من قلبك بكل حب ورضا واقتناع على نعمة اليوم العادي، ومتنسوش تابعونا إن شاء الله الأحد والإثنين من 9 لـ 11 بالليل في ياليل ياعين على نغم اف ام إذاعتي العزيزة اللي بتشرف دايما بوجودي فيها وسط زملائي.

وجدير بالذكر أن خلود نادر من أبرز مذيعي راديو النيل وتقوم بتقديم برنامج “طبخ ستات” عبر إذاعة نغم اف ام  وتستضيف عددا من الضيوف وعملت قبل ذلك على تقديم العديد من البرامج الفنية.

Leave A Reply

Your email address will not be published.