هنا الزاهد تنشر صورة جديدة لها مع زوجة كريم فهمي..وتشكر جمهورها

0

نشرت الفنانة هنا الزاهد، صورة لها، مع دانيا البناوي، زوجة الفنان كريم فهمي، وشقيق زوجها أحمد فهمي، عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستقرام”، وحيث كانت دانيا وهنا يرتدين ملابس باللون الأحمر، وكتبت في تعليقها على الصورة: “فى حب الأحمر”.

الجمهور يهدي هنا الزاهد أغنية خاصة لها

وجاءت تلك الصورة بعدما قدم عددا من جمهور هنا الزاهد، أغنية كتبوها خصيصًا من أجلها، وقامت الفنانة بنشر مقطع فيديو الأغنية عبر “الستوري” على صفحتها الشخصية بموقع “إنستجرام”، وشكرت جمهورها ومعجبيها على مفاجأتهم الجميلة لها.

وعلقت هنا الزاهد على الفيديو قائلة: “فى الاستوريز دى أنا عايزه أشكر الفانز اللى بجد بجد بعتبرهم زى أهلي وعاملينلي مفاجأة وعملولي أغنية من تأليفهم واتبسط أوي لما سمعتها.. أنا عارفه إن صوتكو مش أحلى حاجة بس كفاية إن أنتوا مسكتوا ورقة وقلم وقعدتوا تكتبولي أغنية عشان تبسطونى وبسطونى أوى أوى أوى .. عايزه أشكر مريم وميرو وهنا وميسم وسلمى ومريان وملك وهنا وشهد وروان وكنزى ونوران”.

وتابعت هنا الزاهد قائلة: “بجد مش عارفة أقولكوا إيه بسطونى جدًا وأنا هوري الناس بقى اللى انتوا عملتوه عشانى.. طبعًا مش أحلى الأصوات بس بالنسبة لى أحلى الأصوات كفاية تعبكو معايا”.

كلمات الأغنية

وتقول كلمات أغنية جمهور هنا الزاهد: “قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات.. وفى أقل من دقيقة الحقيقة بلاقيها جدعة ومخلصة فعلًا صدق اللى قال.. قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات.. قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات”.

وكانت هنا الزاهد قد نشرت صور يومها مع زوجها الفنان أحمد فهمي، عبر حسابها على موقع “إنستقرام”، وكان فهمي يرتدي الكمامة الطبية للوقاية من فيروس كورونا.

Leave A Reply

Your email address will not be published.